top of page
  • Writer's picturemimizi 米米子

流 浮 山 海 鮮 –《邦 記》

Updated: Nov 6, 2018


適逢朋友生日,拍板食海鮮,就話不如去流浮山食。


流浮山聽落好遠,其實喺天水圍再入喲(感覺再遠啲係咪?),但其實6點中環放工,645pm已經到天水圍西鐵站,的士入流浮山大約40蚊,7點已經到;或者直接喺中環搭巴士967到天水圍轉的士,都係一個鐘左右。都接受到係咪?


《邦記海鮮酒家》係我哋嘅不二之選,之前已經食過幾次,覺得佢煮得好食,無論係蒸炒煮炸,時間都啱啱好,又夠鑊氣。

今次我哋都係去到先揀海鮮,去咗《許照記海鮮》

貪佢乾淨新鮮,見到啲海鮮跳跳紮。買咗龍蝦、聖子、東風螺、奄仔蟹、鮑魚、蝦,之後就過返去邦記加工,講好咗每樣海鮮要點煮之後就等開餐。

一坐低,姐姐即刻送上熱辣辣嘅香濃豆腐鮮魚湯,超足料,仲要free of charge,勁肚餓之際飲咗碗湯先,唔好講咁多。

上湯龍蝦伊麵底:龍蝦做過gym,肌肉結實有彈性,伊麵吸晒啲汁,又唔會太過林,冇得輸。

鼓椒炒聖子:惹味、香濃、有鑊氣,未上菜已經聞到濃濃嘅鼓椒味飄過,香氣四溢。聖子起晒肉,食起上黎更爽。

炆煎龍躉頭腩:不得不提,呢個菜必須要預訂,唔訂一定冇得食,超好食!一啲都唔腥,大大件,好香,食過一次之後每次都叫。

香煎金蠔:嚟到流浮山,冇理由唔叫蠔啫?香煎金蠔走唔甩,每隻都係咁肥美大隻,沾砂糖食好味。

鹽焗東風螺:呢味菜我都係第一次食,出面我都未試過咁嘅煮法,但係原來咁樣煮又有另一番風味,比白灼更能帶出東風螺嘅風味。

蜜糖煎雞翼:都係要訂,唔知點解就係覺得呢度嘅蜜糖煎雞翼好好食。又係必點。

奄仔蟹:今次係第一次食奄仔蟹,經過今次之後我相信,我以後一定會再食!用鹽焗令到佢個殼鹹鹹地,又唔會好似潮州打冷嗰種因為凍蟹所以令到啲蟹肉實咗嘅感覺。加埋蟹膏,真係好邪惡。

豉油王蝦:蝦頭開邊再炸,本身仲驚佢會好乾,點知又認真唔會喎,同樣炒得非常香口。

薑蔥蒸鮑魚:半隻手掌咁大,蒸得啱啱好唔會覺得韌,亦係必點。計番每隻都係50幾蚊!!除咗煮海鮮好食之外,邦記仲有個炒飯都好食同出名,不過今次已經好夠皮,真係食唔落,唯有下次。


溫馨提示:記得要帶現金,唔收卡

海鮮$1900

加工連雞翼、龍躉 $1100

6人份量

邦記海鮮酒家  
網址: https://s.openrice.com/QrbS0SKi000
地址: 流浮山正大街39號地下
電話: 24721292
星期一至日 10:30 - 23:30
付款方式 現金
756 views0 comments

Comments


bottom of page