top of page
  • Writer's picturemimizi 米米子

文青必到! 超多打卡位 CAFE de GEAR @台北 寧波東街老洋房

Updated: Nov 8, 2018


今早plan左去盛園食小籠包, 點知行經呢間café時, 完全比佢嘅文青氣息吸左埋去。一望之下, 嘩, 靚到不得了!!! 唉 /// 掙扎咗一陣, 都係入咗去….我同自己講, 飲杯咖啡唔過份丫…🤗


大門有古典美感, 成間鋪根本由外至內都係影相位, 閘門、外牆、大門、長凳、室内外 全部都係 全部都係 全部都係 影相位!🙊




入面環境都好靚,樓高兩層,下層cafe,上層不時有活動🎨, 但我去果日上層冇開放。

Menu 有唔同咖啡選擇,我見到有con panna 唔洗諗就叫左。想當年喺意大利威尼斯飲過之後,念念不忘。con panna其實係espresso + whipped cream, 一口飲落去有軟綿綿嘅cream 同甘甘地espresso, 直覺話比我知, 我又老左喇! 後生果時點會鐘意飲咁strong嘅espresso丫… 而家喺度扮文青…

我反省咗一陣, 叫waiter 比個menu我...


「麻煩你, 我想要一份蘋果咖哩嫩雞鹹派。」

「飲料…要北歐多莓果水果茶, 謝謝」


係, 冇錯, 我原本係打算去食小籠包…而家…食多咗個早餐…


我諗住…個鹹派=雞批 ; 個水果茶係一杯熱茶…(something like that啦)

結果…大家有目共睹……我唔講喇


其實個水果茶係幾好飲, 又可以自由加糖。



個批係unexpectedly多過我諗嘅少少少少少啦…….不過好香同埋D雞肉唔會嚡(人地咪講咗係嫩雞囉…), 但其實我最欣賞係個炒菇, 好好味!



影吓相, 環境又舒服, 同friend黎hea吓, 都真係幾唔錯 (特別係戶外,真係好正)




店舖資料

《CAFE de Gear》

地址:台北市中正區寧波東街3-3號

電話:02 2356 3389

營業時間:星期一至日11:00–21:00

** 建議訂位, 超人氣



273 views0 comments

Comments


bottom of page