top of page
  • Writer's picturemimizi 米米子

深 圳 遊 - 第 一 集《 喜 茶 》

深 圳 真 係 愈 來 愈 多 新 野 食,仲 要 平 靚 正,真 係 唔 食 點 對 得 住 自 己 呀?


第 一 集《 喜 茶 》


之前都係深圳南山「寶能太古城」飲過架喇,上次排左一陣隊,印象中唔係等左好耐。 今次去蛇口海上世界,竟然, 又 開 左 一 間 !仲 要 唔 洗 排 隊! 我聽到佢召喚我,唯有乖乖地行入去

O。M。G。 蛇 口 海 上 世 界 分 店 新 張 買 一 送 一只要你微信關注「喜茶」,就可以即刻買一送一 飲咩都得,唔洗話送番同一款。 開心得我今次叫左一杯 「芝芝桃桃」、 一杯「玉露茶后」

「芝芝桃桃」 期間限定故名思義就係 芝士奶蓋 + 蜜桃; 係 真‧蜜桃試問有幾可會飲到咁足料既飲品,而唔係藥水味或者一味得個甜字? 重點 人民幣 28 ! 亦即係 460 円 ! 請恕我詞窮,我當下真係即刻轉円先感覺到個震撼,460円你真係買唔到呢個組合,所以更加覺得好值呢個價。 好好飲,一啖芝士奶蓋 +一啖蜜桃 原來可以咁夾

「玉露茶后」芝士奶蓋 + 玉露茗茶系列之中最貴果杯,價值人民幣 29,上次飲左茶王,今次即管試吓茶后。咩叫玉露? (唔係荔枝玉露果D玉露囉ok?)


日本綠茶貴族 - 玉 露 作為貴族,玉露唔單止帶有綠茶芬芳嘅香味,而且冇一般綠茶嘅苦澀味甚至腥味, 反而有一種清新感覺。


玉露除左要優良樹種,仲得到茶農特殊對待,茶樹以竹簾籠罩遮光,等佢可以喺陰涼處成長,所以一般比煎茶貴4倍,唔洗講,靚D再貴D啦。 聽講玉露呢個名就取自於沏泡後,翡翠色既茶湯。 矜貴嘅玉露,唔可以用熱水沖泡,攝氏50度溫水沖泡先可以帶出香味之餘唔會傷害到佢。 oh my god 你話係咪身嬌肉貴?


芝士軟滑 夠creamy,而茶味同芝士混合之後剛好有一種融和嘅感覺 飲完會覺得好清香,唔會澀口 5*推薦



《 喜 茶 》海上世界分店
深圳地鐵 : 海上世界站
樓高兩層,室外亦有坐位
21 views0 comments

Comments


bottom of page